30 läsare!

Hej!
nu gick jag och kollade min stastik jag har haft 30läsare allså tack så mke<33333
ni är bäst;) jaja, nu har jag nys set på dejting in the dark:)
puss puss på dom ;) skojja<3 jaja var det någon av er som såg de skriv gärna en kommentar då:) och säg vi in tyckte om det:) själv så tyckte jag det var ganska bra inte så jätte bra jag tyckte dom skulle forsätta träfa varandra:) hihih.... nu håller jag på att leka lite med designen igen vart fixar ni era designer jag fixar min på picnik.com där är det enkelt att fixa och trixa<3 i morgon blir det att fara och bowla med Sandra<3 det ska bli jätte kul:) men mormor ska oxå med och hon tävlar i det så det kommer ju gå jätte bra för mig:s haha..
man kan inte säga att jag har fått bowling närverna från hon hihih..
jaja nu sitter jag här i mitt fula rum och driker lite oboy,
oboy vilken vakert väder solen skiner idag<3 hihi får den låten på hjärnan när jag dricker de<3
jaja nu ska jag snart gå och sova är jätte tröt idag.


Av glassen gick jag upp i vikt!

haha.. sov gott i allafall<3//ebba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0