TRÖTTT!

Heej!
Nu har jag inte så mycket att säga
men ja och Wilma fick 10 lotter sålda och så fick vi godis av dom snäll som vi sålde lotter till hehe..
skojja, jag håll på att dö för att jag frös så mke.
Jaa det var iallafall jätte kalt ush.
jaja då fick ni veta hur det gick när jag och Wilma  var och sålde lotter .
Nu sitter ja bara här och bloggar och så lysnar jag på spotify, allså idag är jag as trött så jag ska nog snart gå och sova men jag årkar inte gå till sängen så jag vill blogg mer så jag skriver bara allt jag kommer på.
I morgon ska jag typ me Ida och åka slalom:)) jippi det är så jävla kul att åka slalom men inte om det är för mke folk då är det så lång kö till liften då is man inte åka då hinner man bara åka lift innan man måste hem igen gud vad det blir tråkit då visst håler ni med?? ja det där frågan ställs ju bara till dom som åker slalom men svara hjärna vad ni tyckor om det i en kommetar:) jaja... nu ska jag typ gå och läga mig i  soffan och mysa vid ljusen det är så mysigt med ljus:) Gudd nu tjäns det som att jag ska somna vilken sekund som hällst.
Jag tycker det är så kul att blogga men jag kanske inte bloggar så intresant och inte har nå många läsare men det är ju ändå jätte kul:) ja ni håller väll med mig alla ni som bloggar:)??
nu har föresten Wilmas kanienr kommit till mig:) det är jätte kul när henne's kaniner bor hos mig, ni kanske undrar varför hennes kaniner bor hos mig men hon ska till björkliden och åka slalom den här veckan så därför bor dom hos mig men ena av hennes kanin är med hon ditt det är tsi-tsunga :) jaja då vet ni lite om det men nu har jag börja skriva längre inlägg och det tycker jag är kul:) men jag hade nog inte idas läsa ett så härl ång inlägg å någon annans blogg jag är för latt!  nee jag skojja jag gillar faktis att läsa andras bloggar det är ju det bästa men ni kommer tycka det här låtter dummt eller dom som har blogg håller nog med mig att dom gilalr kommentarer och hög stastik!! hehe det är det bästa man kan ha:) hehe skoja men allså jag är lite sugen på att bytta desing men vet inte vad jag ska ha som desing det blir nog någor färg glatt jag gillar färg:) och ag älskar färgen som är nu på min heder allså om det är någon som är sugen på nya desingner ocg vill ha en klar desing så tipsar jag att bli medlem på bloggdesing.com och så får man jätte fina desingner gratis man kan också köpa. Eller så har dom på snyggareblogg.blogg.se men min desing har jag gjort själv med lite hjälp av Victoria men nu vet jag hur man gör så jag kanse kan hjälpa någon av er någon gång om ni addar min msn så kanke vi kan prata om det? den är i allafall [email protected] adda :))


nu ska jag gå och sova tror jag eller gå och myssa framför tv!
hejdå alla söta!//Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0