älskar mina bästisar!

Hej!
Idag har jag varit med dessa underabara www.vicciih.blogg.se och www.nykelpigeida.blogg.se och www.sannastrom.blogg.se och med Lisa och Alex. Ida och Vican har gjort värden undrebaraste heder<3
jag tänkte vara med men såg mongo ut på alla bilder:( haha kanske ska göra en heder med dom på min blogg om dom vill var med Ida tror jag inte vill vara med men vican vill så vi får se hur det blir och Wilma vet jag fagtis inte hon har ju inte blogg så men vi får väll allt se:D men iaf jag och vican var ute och sprang intervaller det var så jävla kul:D imorn har vi dans:D efter den ska vi ut och springa oxå som i dag:D och efter skolan ska jag och vican och kanske Ida göra värdens nördigaste grej vi ska jobba matte efter skolan haha
roligare att jobba med kompis eller hur?
jaja det var alltför i kväll:D Vi  ses imorn alla sötisar hejdå med er<3333333


GODNATT<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0