god morgon allesamma:)

hej, hej idag är jag morgon pig om tänker på vad jag skrev på mitt  föra inlägget:) igår
hihi, idag blir det typ att fara och åka slalom me min kära ida:)<3 hehe..
hoppas det inte är mke folk där med det är det säkert endå för det är ju påsk lov:)))
jag vet faktigs inte vad jag ska göra under påsken alla min kompisar är borta utan Ida så då blir det väll mest att vara med hon:) och det blir säkert jätte kul:)))))
på tordag ska jag kanske åka till kådalis me mamma å linus kanske ska övertallla mamma att Ida ska me också
hoppas det blir bra väder under påsk så man kan göra roliga saker ute utan att fryssa.
Jag tror badet i gammelstan har öppet så man kan åka dit ng dag och bada
jag har lite lust att byta heder men vet inte vad jag vill ha för heder jag tycker jag är så ful på den där bliden så jag ska hitta på ng bra:) eller så har jag ungefär samma och så tar jag bara en ny blid
jag vaknade just då gick jag bara upp till datorn och jag är på så bra blogg humör!! hihi.
allså just nu bloggar jag på pappas dator och han data stol är ine skön :( hehe..
man får ont i ryggen av den:(
jaja nu har ni fått veta lite om idag och om mitt soprt lov:)
nu ska jag no gå till mina kaniner eller äta frukost men är inte hungrig så blir inte det.
eller så sitter jag mig framför tv och äter lite godis som blev över från i går
vi köpte as mke godis men mke kvar men kanske inte är så nyttig då hihih
men skit samma!
nu kanske jag ska facebooka lite eller allså jag vet inte va jag ska göra nu vet jag jag går och läser fokis blogg eller Ida's blogg:)) haha jag läser båda sen ska jag gå till mina kaniener eller gå och äta godis mumms godis  haha det blir ng båda av dom med  hihih
om ni gillar jastin biber så gå in på IDAS blogg hon har han på hjärnan hihi:)
jaja, tror det blir ett inlägg i kväll också om jag inte är os ng as sent eller sover över hos ng:)
då kanske det inte blir någont mer bloggande jaja nu ska jag gå och läsa idas och fokis blogg
hejdå//ebba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0