Hej!

nu sitter jag och ser barselona inter
haha ser typ fotboll varje dag men det äger att kolla på Aik!<3
haha.. idag har jag haft dans jippi imorn så ska jag tilll stan med vican<3
så jävla kul ska köpa dena tröja då




tycker den är så jävla snygg<3
hihih.. nu ska jag gå och till mina kaniener
och så ska jag gå och ducha oxå:)
hejdå med er:d
Oj jag glömde säga att jag startade en as nördig blogg oxå hahah
den suger men skit samma de är en desing blogg
den är jätte ful men här är det iaf www.ebbasbloggdesing.blogg.se
hahaha fult namn oxå:D men nu ska jag gå
hejdå<3

Kommentarer
Postat av: simone

sv: Tack vackra ebba, du är verkligen snäll! - Jämt! Hoppas du har en grym morgon :D

2010-04-21 @ 10:21:52
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0