Hej på er<33

hej!
nu sitter jag här inte gör så mke
vad gör ni själv då;) i morgon ska jag typ in till stan
shoppa lite kanske<3 idag blev de ju blowling som igår<3
idag så kom jag sist:(
åh inte kul att komma sist jag är nog en dålig förlorare hihi...
skojja men ibland är jag de!!!!!!
det bror på vem jag förlorar mot!
det var en jätte arg killa som spelade brevid oss när min lille bror skulle låna hans klott så
blev han as arg vi hade ju frågat hans store bror om vi fick låna de pch det fick ju vi men när linus slog allså min lillebror så sa han ''vad fan gör ni det där är mitt klot'' vi hade ju fått låna de så ja han var typ dum i huvut sen stog han och svor hela tiden . allså inte en smart typ hurru du du<3 men ja
de här kanske blir sista inlägget för ifag men jag ska bjuda på ett ikväll oxå
herrå me er//Ebba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0