min längsta inlägg!

Heeej!
Festen hos Ida i går blev jätte kul!:D haha mer av det säger jag inte.
Okej,, Idag så ska jag vara med Ida lite senare i kväll eller så ska jag gå med Wilma och sälja lotter jag sa ju för några inlägg sen att jag skulle sälja lotter men jag har ju 50kvar! eller i entligen 48 men skit samma:)) hehe..
Jag har ättit så mycket godis idag så det känns som att jag ska spy! :S blää!
men det är ju så jäkla gott!
så man kan ju inte låta bli! erkän....
I kväll ska vi äta min favo mat LAX!
mumms i love it.. lax är fan det godaste jag vet:))
hihi tycker ni om lax?
Kommentera vad ni tycker om det i allafall! ni som tycker lax är gott har bra smak! hehehe..
idag så ska jag göra något roligt men mina kaniners grönsaker som dom burkar få på kvällen i bland då får dom vindruver det gillar daisy! och så får dom morötter som ganska många kanienr gillar men det jag skulle
komma fram till är att av vindruverna hade man kunat göra mönster på som att dom blir påsk ägg elr vad tycker ni? jag ska försöka komma på något bra! det blir no bra vad jag en gör med om men grönsaker är ju som deras godis kan man säga så dom ska no få lite mer grönsaker idag:) för vi mäniskor får ju mer godis idag eller under påsk så dom ska få som oss hihi..
idag så blir det nog det länsta inlägg jag har skrivit men jag sitter alltig i soffan när jag skriver inlägg och det är ganska skönt haha.. jag ligger alltid mer och har datorn på tv bordet.
i kväll så ska vi ha gäster som ska äta hos oss men jag känner dom inte så bra så det blir nog för mig att gå till någon kompis. Just ni sitter jag också och ser lite på chelsea mot mancheter united man matchen tog just slut men för ni som undra vad det blev för resultad så vann chelsea men 2-1 jag har ingen favo i premier league men under den martchen så hejade jag på mantcheter..
Jag tror att det här blir bloggen's längsta inlägg :) haha jag är så nöjd skojja,, jaaa det kommer nog bli många stavfel under det här inlägget för jag är inte så bra på att stava, men ni får försöka se vad det står.
aja nys ringde wilma och fråga om hon kunde vara med mig så hon ska komma till mig nu hennes kaniener ska bo hos mig under påsklovet =)

men nu måste jag gå hejdå//ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0