yes, Ida ska sova hos mig :D

Heej!
jag kom nys hem från slalom baken det vär jätte kul där!!
:D i natt ska ida sova hos mig jippi!!! gud vad kul:) haha vi ska typ äta godis och sen har vi inga mer planer:)
allaså jag hade jätte bråtom till slalom baken om ni får höra va jag hade på mig så kanske ni fatar:)
hihi jag hade 2par olika strumpor mitt nattlinne och så hade jag på mig strumbyxer
allså jag viste inte att ja hade mitt nattlinne på mig det blev en överasknig hihi, när jag skulle äta och tog av mig min jacka uptäkte jag det hihi....
Nys har jag ätit ja det blev min favo mat rester från i går och det var ju lax:)
haha i love it som ja sa för 2 inlägg sen..
ja nu sitter jag bara här och väntar på Idaahh.
hihi....
jaja. nu ska jag no logga in på msn och chatta lite med kompisarna:) alla mina kanopisar är typ bårta utom min IDA:) hihih nu ska jag också logga in på facebook och kolla lite haha sök på ebba wikström
så kommer ni till min facebook :) glöm inte bort att adda mig dåå:)
det måste ni fan ta och göra:) om ni har det :D jag skojja bara men gör det om ni vill
jaja... sen måste jag typ ta en durch får inte lukta ush hihi skojaa:)
jaja när jag kom hem så gick jag till kanienrna och kollade till dom lite.
Nu när jag kollar ut i genom fönstret ser jag någor riktigt kul!
att snön smelter det är ju ett teken att sommarn är på vägg!!!!!!
allså det bästa är sommarn:D vad är bätre? inte då vintern i allafall.
jag vet inte om de blir nå mer inlägg idag men vi får se om jag och ida ska vara data nördar:)
åh jag kommer inte in på msn! då blir det väll facebook då
ida borde komma vilken sekund som hällst men jag vet ju inte om hon har ätit? höm.. kanske ska ringa hon äh skit samma .
nu kommer jag inte på något mer att säga så hejdå på er:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0