BILDER PÅ MINA SÖTISAR!

Tjenare!
igår tog jag kort på mina kaniner de blev för sent att läga in dom så de blir idag iställe
har kommer dom mest bilder på daisy bilderna tog jag på dom i deras hage!:D

Hur söt är hon inte!?♥

Vi hoppade i går de kan se ut som jag lyfter över hon men de gör jag ej!:D
( dissa mitt face)

hon la revir på min sko!:D
haha hon är så söt! <33

här er en bild på min andra kanin lucky den lilla hermelinen i mitt hus!:D
( bilden var dålig han är inte blåa ögon)

daisy igen! :D<333
 
en ego bild på mej i AIK mössan! :D ( ful bild )

dom här kläderna hade jag första skol dagen!:D

skorta/ gina converse/ nilson väska/ stadium


nu sk jag gå Puss!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0