Hejsan!

Allså ni kanske har sett mina dåliga updaderingar jag har helt enklet inte haft tid att blogga"
synd tycker jag själv hade kunnat skriva mer inlägg under dom har dagarna jag inte har bloggat har varit ine på datorn varit nära på att skriva ett inlägg ! men sen så skiter allt sej! en gång hade jag skrvit ett supper dupper långt inlägg en sen så råkade jag slå av datorn! buhh! men under dagarna jag inte har bloggar har jag följt me vican på hennes brors kalas! på piteå havsbad! , det var supper kul! och så har jag varit med Wilma!
wilma kom hem idag från gotland men bara 3 timmar! sen åkte hon i vägg till fjällen! men som tur är kommer hon hem på onsdag ! saknar dej redan bästis!♥ och nu kom jag på att jag och Wilma åker till stockholm om 2 veckor! längtar!♥ , jaa och wilma ska ha så skojj!!!  - vi ska springa tjej milen då! Shoppa då! ett måste och gå på grönalund!:) kan det bli bätre ( nej!
 

- nu ska jag hoppa in i durchen! , vi ses kanske sen! byee!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0