Om dagen och igår!

Hej ! vilken morgon allså kalt och reng hoppas det blir bättre väder till sen idag ska jag följa mamma och handla lite. Hon ska ju ha 40 års kalas så de blir mycket att handla mat och så idag blir det också att vara med Wilma! , det blir kul!  vad har ni för planer för dagen? jag kan skriva lite om går dagen

               om går dagen.

jag och Linus gick upp tidigt för att vi skulle göra frukost på sängen det gick toppen! ( eller så inte)
sen så fick hon pressenten av mej och borsan, sen kom Wilma! då gjorde vi muffins gott allså
det var kladdkake muffins med non stop! gott var det iaf! ( supper gott) haha ! sen när vi har batteriert till kamren ska jag visa er en pressent jag fick av Wilma när jag tog hand om hennes kaniner! värdens sötaste saker säger jag bara! sen kom typ alla farmor ,mormor och alla dom  ! då vi fikadesmurgås tårta och vanlnlig gröddtårta med jordgubbar den var supper god! - ha en bra dag alle samma!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0