Fotbolls lägret rockar!!;)

hejhej!
 vi har ju fotbolls ''läger'' om man säger så det är supper kul och jobbig det är bra tränig in för LULEÅ spelen!:)
länktar! det är så kul allså alla kompisar är ju där alla är glada det är varkligen supper nice!
hoppas ni oxå har det nice;) imorn så har vi intern martch ska bli supper kul
om ni undrar vad de är så är det när man delar upp laget och kör martch vi kommer spela 2x30
så det blir som en vanlig martch nästa år börjar vi på 11mana det ska bli så kul har spelat en martch med 97 på 11 mana det är supper funny! mycke roligare en att spela på 7mana!
idag har det varkigen bara handlat om fotboll!  vi sammlades kl.9.30 och jag kom hem kl.17.15
+ att vi hade en paus där i mellan ca.2 timmar men arnas har vi spelat fotboll
från kl.9.30 - 17.15  det är super kul!

är varkligen supper hunrig nu ska har bara ätit cyckling och passta hela dagen och det var kl.11 nu är kl 18.15
och mamma och pappa jobbar till kl.19 så kommer få mat då hur ska jag stå ut!?
hihi skojja men nu ska jag passa på att ta en dursh sen ska jag ringa söt ida! hoppas ni har en bra dag puss på er



mycke kärlek till dena sport!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0