I'm home

Hejhej!
nu är jag hemma från psg! en sjukt rolig fotbolls cup! nu ska ni få föra resultaten
första martchen 
nå lag från umeå 1-1
andra martchen mot gällevare  0-5 till oss:D
sen lossade vi mot 2 finska lag tror vi kom 3a i gruppen ;( åhh jag ville ju vinna!!
allså jag kände värkligen nu ska vi vinna men nää... så blev de ju inte !
idag så ska jag fagtis inte göra så mke är lite trött sen helgen! vi spelade kanskemånga martcher och jag och wilma tävlade över allt '' sissten ditt'' och så vidare så blev typ trött av de haha;D nu siter jag och äter magnum white min favo:D har ni någon favo magnum? 
ska gå nu hejjdå:D

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Var det Gellivara vi mötte? Men det blev väl 2-1 till oss eller??:D

2010-07-04 @ 17:49:15
URL: http://baraalek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0