msn

jag och vican snygga msn snack ! hihi

vicktoria säger:

heej cooling <3

ebba säger:

du är coolare

vicktoria säger:

jag vet .. btw , jag äter ostkrokar ^^

ebba säger:

haha jag äter chips!

godare! (AA

vicktoria säger:

 ostkrokar är faktist inte så gott (: , venne varför jag äter det

ebba säger:

haha håller med dom luktar så illa! dom luktar bläää!

fast ostbollar är goda!

vicktoria säger:

Ostbollar är ju helt klart

ebba säger:

tror jag har stoppat en sån i min näsa när jag var liten hihi! då fick vi typp inte ut den! joo efter ett tag men de tog ju en stund HAHA du får inte stoppa ostbollar i näsan ebba! fick mig och tänka på en låt typ den där du får inte stoppa kötbullar i näsan markus!

vicktoria säger:

DU ÄR ALLTID LIKA SMART



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0