nu fungerar internet igen!:)

Hej!
är supper glad att internet fungerar igen! idag var det den västa åskan jag har sett i mina 12 år på jorden
ursh vad hämskt det var håll på att bajsa på mej! trode att åskar sog ner i huset internet har inte fungerat men nu gör det de supper glad:) men vilken åska det har varit lite rädd en haha, ne men ursh vad hänskt det var, var supper rädd hela huset skakade jag vaknade kl.7.30 av åskan så klart satt i mitt rum hade just vaknat av att en blixt kollade ut mot köket sen såg jag bara vitt sen ca.2 sek efter så kom det MULLER" allså gud vad jag blev rädd! det var AWESOME min mamma åkte in till stan för hon jobbar där hon räknade bixtrarna hon såg HON såg 70 st! allså jag låvar det är ca. 2 mil till stan TROR jag alla som bor vid mej kan ju kommentera om jag säger fel!
var bara det jag skulle säga hoppas ni har haft en bra dag så ses vi !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0