Om min dag

Hej ,
sry för supper dåliga updaderingar! , nu är det ju sommar lov å de vill jag inte spendera famför datorn!
men men.. ni har inte fått veta så mke vad jag gör på dagarna så det ska jag skriva om nu!
de har var det jag gjorde idag



på morgon for jag och mamma till trend 4 home och kollade på tapeter hittade så många snygg ville ha varenda en kändes det som fastnade för alla snygga foto taper tycker varkligen foto tapeter är supper snygga!
men priset är kanske inte de bästa! en tapet jag ville ha allså foto tapet skulle typ kostat 2500;- fans ju biligare! , men dom var inte lika snygga men får flurta med mamma å pappa så kanske det blir en;)
sen idag for jag och mamma och joggade , joggade  3,2 km inge långt!, sen yog jag en dusrh! fixade neglarna för idag har jag köpt vitt nagellack å nagel klister marken! från gallerix 15 kr biliga å snygga!
men en liten fråga ! finns det någon bloggare utom FOKI med snygga naglar!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0