RÖSTA PÅ MIN SKO!

Hejhej!
var ju bara tvungen att anmälla mej till nelly.com sko tävlingen! alla bloggat är ju med i den!
haha men nästan varenda man läser står det RÖSTA PÅ MIN SKO ..
hahah! så jag ville ju också testa det bara lite synd att mitt resultat blev fult!
min sko kommer nog vara den fulaste i hela tävlingen! men nu har jag en ide alla som röstar på min sko kommenterar min blogg då kommer jag länka din blogg i ett inlägg! hmm! då kanske någon röstar ;)
+ ni måste rösta 5 stars! okej'' är ju bara tvungen att visa er mitt resultat ''kast'' i know! förstår om ingen röstar ävem om man blir länkad skulle själv inte rösta på en sån här ul sko mohaha
här kommer det iaf!

Min designade sko på NELLY.COM

Ursh vilken ful sko!

Kommentarer
Postat av: [Foto & Vardag]

sv: tack :)

Allt bra idag?

2010-07-27 @ 09:48:09
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0