Svaren från fråge stunden!

- Varför ville du börja blogga?
jag har jätte många kompisar som bloggar tycker de såg så kul utt ville oxå testa de
-Om du fick välja mellan hemmakväll med film, eller utekväll på stan?
en kväll ute på stan!
-Pasta eller spaghetti?
pasta!
-hur gammal är du?
12år!
-Tycker du att det är roligt att blogga?
de är supper kul att blogga tycker jag skulle inte ha gjort de om jag inte gillarde de;D
-filmkväll hemma eller bio?
bio så klart!
- Vilken artist tycker du om?
fins så många bra! gillar cody simpson!
- Tycker du om Twiligt filmerna? eller ÄLSKAR du dom? :P
jag älskar dom!
-vilken är fin favo film?
åhh svår fråga! gillar bring it one! och många mer gillar mest comedier!


tack för frågorna!

Kommentarer
Postat av: Lizza

Bra svar på fråga 7 ;)

2010-07-04 @ 21:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0