vinn en iphone!

Hej är med och tävllar om att vinna en iphone!
tävlingen går ut på att man ska ta reda på hur mårnga grattis sms man får med telia abumangen max25
mitt svar är 5000
och varför jag är värd och vinna en iphone tycker jag är att jag inte har någon mobil! så kan inte göra så mke och min mobil jag har är dö ful! den fungar inte ens! bubu.. min lille bror pajjade sitt bateri sen tog han mitt men använder alldrig min mobil iaf för den är så kass kan inte nes sicka sms kanske för att jag aldrig fyller på pengar så jaa.. skulle aldrig ha fått en iphone av mamma och pappa tror jag iaf! men hoppas jag vinner!
www.feber.se/teliamax25 längen till tävlingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0