Dåliga updaternigar!

Hej! har haft jätte dåliga updateringar! , sorry men igår var jag hos linn på midsommar vi åkte ditt kl 10 på morgonen kom hem kl.1 på natten typ 2 sen idag har jag varit me wilma vi var på grundet och badade!:D kul!
var det iaf! jihhoo! men iaf idag ska jag no inte göra så mke mer! ta den lungt och tjocka mig lite famför tv! haha
men iaf nu sitter jag och chattar på msn men emelie som är as kaksig! hon är oxå med pernilla som kom hem från tands land! haha men iaf ska gå nu herrå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Thailand*

2010-06-27 @ 16:45:52
Postat av: Ebba!

men skulle ju bara skojja med tands land!:D

2010-06-27 @ 18:45:08
URL: http://ebbbiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0