Idag åker jag!

Hej!
vi kommer koma fram till mallis ca kl.15.30 sen kommmer det ju ta en stund att komma till hotellet och sånt skit!, men det ska inte bli så bra väder där men iaf ganska bra på lördagska det bli skit varmt där! wiihhoo!
den ska bli jätte sköt!, Sen på msändan ska det rengna med det ska vara 28 grader även om det rengnar!", sen på tisdan eller onsdan tror jag att linn fyller år då ska vi åka till ett jätte strort vattaen land jippi!!!
åh det ska bli skit kul var på rädd på en jätte bild bomb nästa fredag! haha<3 vi är ju inte där så länga så ska passa på att sola ska bli brunnast i byn!! haha skojja, men igår solade jag ida och vican vi höll på att somna haha!
och ida och vican försökte dröma om justin bieber!, hahah sen lysnade vi på han så vi nästan sommnade !haha
nu längtara jag så himmla mke till vi ska till flyggplatsen! men nu ska jag typ gå och dursca!men jaa, byeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0