Om gårdagen!

Heej!
igår på morgonen var jag med wilma sen
så komm mormor då for vi på ett kafe och ått glas mysigt var det
sen for vi och kollade på lindex och intersport hitade en as snygg bikini npå
intersport 3 hundra kr med topp och trosa!
aja sen när vi hade varit där så åkte vi hem sen
följde jag me mamma och mormor och kolla på blommer  jag fick desingna en egen
blom kruka det belv bara jordgubbar där HAHA och en zebra som allså typ en blom pine med en fet zebra på!
haha zebran var iaf as cool! (Y) haha allså texten är så stor tycker jag allså texten på blogg måste nog fixa de!
aja där vi kvart ävet åtta så for jag till ida och vican! vi var ute och cyklade på idas cykel! nice!
ska visa en bild på idas cykel
(bilden är lånad från vican blogg)
jag har redigerat den och ritat till lite gran haha! först var det bara en bild på cykeln

haha fan vad kul vi hade iaf ska gå nu byee!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0