tjena!:P

hej
idag har jag vaknat tidigt ovanligt:P
jag vaknade kl.06.10 men tog en stund inan jag gick upp när jag gick upp var kl.06.30 så det tog 20 min för mig att gå upp segggg!! nä men i bland ligger man och drar sig i ett år:P känns det som:) jag har faktist gjort frukost och det är ovanligt men jag tog bara fram mjölk och fil så det kansk inte gills som att göra frukost hehe....
förlåt att jag inte skrev något blogg inlägg igår men jag kanske skriver ett i kväll också men då kanske vi ses:P
idag har vi gympa (skidor) sen vet jag inge mer jo vi har slöjd idag allså det jag ska ha i skolan vi ses:P

Kommentarer
Postat av: Mirris

Hej. Vad gullig och fiiiin blooooogg. Besök gääärna min och skicka typ tre fyra kommentarer. Tack <3

2010-03-24 @ 20:11:53
URL: http://mouxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0