ett inläg från himmer och jord:D

tjena!
imorn bilr det dans upvisnig ska bli jå jävla kul
men det är typ 500barn som kommer att kolla HELVETE!
det ska bli jätte läsgit:D men ända supper kul:D genreppet idag blev bra
vi är ju dom 3 små grisarna i våran dans saga vi dansar till:D
det är tema shek ( stavnig?) haha men det ska bli jätte kul imorn:D
vi har upvisnig på lördag, söndag och imorn då:D fult upp:D
tänk om man trillar av sen oj det skulle bli jävligt pinsamt eller att man typ dansar fel huva!
inte såna tankar haha:D
Nog från devåran klass kommer ha en övernattnig dag *SISTA NATEN MED GÄNGET*
det ska bli jätte kul:D gud vad jag längtar:D
vi kommer sova vid en badstrand:D åh vad jag länktar:D
jag behöver fixa lite till med bloggen det ser förtasgig ut blä!
men ska fixa den med lite hjälp av min kompis www.photovictoria.blogg.se
haha hon äger på sånt där trix och hiss med stillarmallar och skit:D
måste nog flurta med hon då;) imorn så har vi samlig med våran dans grupp kl.9 på morgonen så bilr ledig den dagen sen efter dansen stanar jag och vican i stan får se om vi får några med oss typ Tilda, Amanda eller Hanna
vi kommer typ äta på max efter dansen mumms:D
då ska jag ta en lyx shake mumms gud vad den är god tipsar den!!
Nu måste jag gå och sova jätte trött men vi ses i morgon sötis<3


puss och kram// Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0