godmorgon alla ihop!

hejsan!
idag är jag sjukt sugen på att fara och bada det hade varit supper kul:D
ska fråga om någon hänger med:D
ja sen ikväll har jag dans igen:D jag hade dans på tisdag, torsdag,fredag, lördag och idag då:D
mke tränigar inför dansen plus så hade jag fotbolls tränig:D
nu ska ni få se en bild med jag och mina bästisar det blir 3bilder:D

Jag och ida<3


sötaste du<33333 stockholm 2009<33

här är iaf jag och Wilma<3


haha undra vad wilma kollar på!

du betyder iaf sjukt mke<3333 hade inte fixat någon text om dig men så du vet så älskar jag dig gummannnn<3
alla minen med dig stockholm tex en underbar resa <3




coolaste bilden<3
älskar dig sjukt mke vican alla minnen är bäst<33


så nu fick ni veta vilcka mina bästisar var;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg, har en mini frågestund på min blogg kolla gärna in och skriv en fråga

TACK!<3

2010-05-30 @ 18:15:22
URL: http://mollyhejsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0