vad har hänt med mig!

hej!
allså nu bloggar jag fan aldrig allså jag
är så jävla seg..
iaf under helgen har jag varit med wilma. hon sov hos mig i fredags och
jag hos hon i natt<3 haha..
det var iaf supper kul:D haha..
nu ska jag snart göra en ny blogg heder:D haha min är så j*vla ful.´
sen idag ska jag vara med wilma och sälja lotter:D kanske inte så
kul men skit samma. idag har jag och wilma varit med våra kaniner
och så har jag oxå varit med Abbe och Vican vi spelade liter dator sen hoppade vi studsmatta:D
vi görde en lek och jag åkte ut först hela tiden:( SKIT! haha..
nu ska iag börja med minnya hedr hejdå med er alla s*tisar<3
:D


Kommentarer
Postat av: thaipinnen ♥

sv; aah nästa gång :)

2010-04-26 @ 08:13:07
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0