ta mig till bak! I love Mallorca

Bildbomben från mallis är nu här;D
om ni undrar farför jag inte har stoppat in alla bilder är för att jag inte har hittat överförings sladen;D men nu hittade vi den = bildbomb;D


cornellia och linn != bäst!<3


I LOVE MALLORCA!


Undra vad jag håller på me? ursh !

hoppade bungyjump! ( stavnig?)
 var enda kväll utom en haha de var skojj;D


Ante!;D

Ante och min brosa skulle leka som att dom slog varandra när jag fotade hmm?.. ser inte så varkligt ut hihi;D

haha steeker!


jag och linn köpte lika danna roxy linnen;D
fin bakrund!

känner ni igen från reklamen?;D

vi och showdansarna;D

En bild från hotellets myssiga soffor;D


dissa mit face! ÄLSKADE DEN dÄR GLASSEN;D

Linn fyllde år i mallis hennes tårta;D

Ett vatten land vi var på;D

vi var me i TEEN IDOL;D

haha hatade mina googels!;D vist var jag snygg i dom;d XD
Årkar inte ladda up nå med PUSS!

Kommentarer
Postat av: Emilia

fin blogg! :D KOMENTERA GARNA MIN!

2010-07-07 @ 21:27:08
URL: http://emiiliiaa.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Ååå jag vill tillbaka till Mallis NU!!! XD

Men det var dåligt att jag hade gips men Mallorca är serriöst värdens bästa ställe!!!! :D

Har aldrig haft så kul där som då =)

2010-07-08 @ 10:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0