glömde säga vad jag gjorde igår!

Hejj
vi hade slut tand kräm och man måste ju borsta tänderna(ja<3
haha, så då bestämede jag och ida mig och cykla till g-stad och då gjorde vi de vi skulle till ica suppermarket
kl var typ 5 min i 8 och i och dom stängde k. 8 då tänkte vi att vi kunde cykla till stadoil ( stavnig?)
allså när man ska till satdoil måste man åka för bi ica suppermark eller man måste ju inte men jag gör alltid de
smartas vägg likson ja och då hsde ics supper market öppet jiho! då fattade jag inte att vi hade cyklat snabbare en 5 min men skolan cyklade vi ditt på en halv timme typ så... JA vi var snabba ajuste! om jag och ida cyklade ditt skulle vi få en glass så darför gjorde vi ju de! haha men då köpte vi 4 mangnun mandel tror jag dom heter
allså i ett 4 pak dom kostade 36 medan om vi skulle ha köpt vanliga mangnum allså utan i ett pak skulle det ha kostat 72 allså alla 4ra men det jag menar är att fyra glassar är är billigare en 2! allså av samma smak!
mi kanske inte fattar med skit i de! xD måste gå nu ska gå och kolla lite youtobe nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0