heejsan!

hej!
alla bloggläsare i dag har jag varit med Ida och victoria. Nys kom jag hem från stan det var jätte kul där, jag köpte ett dans linne. jag tänkte köpa ett par täckbyxor men dom var för småa :( jäklar vad arg jag blev! haha i morgon ska våran skola till storklinten jippi! det ska bli skit kul men vi ska vara 90barn som ska ditt den blir jätte lång liftkö och matkö man kommer typ få stå en dag i matkön och i liftkort's kön alla barn på hella skolan ska köpa lift kort sammtidigt . Nu sitter jag framför datan och tittar lite på halv 8 hos mig. Inte så kul:P . snart ska jag typ packa  alla kläder jag ska ha med mig och testa kläder sen ska jag gå och mata mina kaniner och lite mer.


Nu ska jag göra att liten test.
vad har ni för dator?

laptop eller en stationär





 skriv erat svar i en kommentar, själv har jag båda datorerna men båda är ju inte mina:P

Kommentarer
Postat av: Victoria

stationär ... men vill ha en apple macbook :D

2010-03-16 @ 15:51:28
URL: http://vicciih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0