i like you!!!!<3

hej idag har jag varit med mina kära kompisar Ida och Victoria! vi fixade varandras hår och så sminkade varandra det var skit kul:)<3 haha....
Nu har jag nys kommit hem från bandyn, bandyn var sådär ganska kul! nu ska jag se lite tv och sen ska jag baka kladdkaka mummmms!!!<33  haha nu ska jag ta en dusch och bli lite ren eller kanske gå till kaniner först.
I morgon ska jag typ va me min kära vänner<3 haha



aja fult inlägg men vi ses;)))) men synd att man har ställt om klockan!! man måste fan gå och sova snart:((((







Kommentarer
Postat av: vican

bandyn var ju kul ... fast ****** var ganska orrättvis ! :)

2010-03-28 @ 19:30:42
URL: http://vicciih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0