AIK-DJURGÅRDEN

Hej
nu sitter jag och kollar på sändingen innan derbyt melllan
AIK<33 och djurgården
hoppas gnaget vinner idag:D
eller det är ju klart dom ska göra<33
kom igen gnaget!<3
GNAGET!!!! är laget:D
jaja nu sitter jah och inte gör så mke ja kollar ju sänigen innan martchen
som ja sa men iaf sen idag ska jag vara med Ida:D
bff- för alltid:D<3
älskar dig gmmann<3
iaf igår hade vi fotbolls cup i kalix
det gick inte så bra vi kom sist i cupen men vi hade otur:(
första martchen så förlorade vi dom andra gjorde 2mål i dom sista minuterna:(
andra martchen så spelade vi lika och andra martchen förlorade vi med 2-3
sen skulle vi tävla om 3plats och då förlorade vi på straffar men allså
dom tog in typ 96 som skulle slå staffarna och jag ät ju 98
och så tog dom in 97 :s vilka fuskare va?
men allså ni kanske har sett att jag har blivit dålig på att blogga men nu ska jag gå hejdå
:D hoppas gnaget vinner:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0