Imorn blir den stan min viccihh;D

Hejsan!
nu sitter jag här framför datorn och inte gör
så mke idag har jag mest varit med Wilma och
våra underabara kaniner:D<3
och kväll blev att spendera med dessa underbara:D
Ida, vican , alex, tilda, wilma eh och sanna
och många mer men vi körde kurra och hoppade studsmatta:D
haha kul det var:D men dom andra vi var med var typ Wilmas lille bror vicans lillebror och min haha:D
dom är kompisar Wilma e kunde inte vara med och köra kurra för hon skulle paka för hennes kanin hopptävling imorn :D jag skulle vara med men jag har dans genrep med små tjejerna imorn så söta dom är
och ni kanske inte fattar vad jag mennar men iaf jag och vican dansar ju jazz..
och då så kan man vara hjälp flickor åt supper små tjejer och dansa med dom
på en upvisnig allså hjälpa dom så dom kommer ihåg dansen och så
:D jag och vican har ju varit och dansat med dom typ 4 onsdag i 45min typ det har iaf varit supper kul:D
vi ska vara med i en föreställnig med dom där små tjejerna så i morn ska vi ha ett genrep med dom:D
det ska bli jätte kul och efter det åker jag och vican in tll stan eller vi dansar i stan men då går vi och shoppar lite och:D



Vi ses // Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0