kanske det blir att bowla idag!!!:)<3

Heej! alla söta läsarre
idag så kommer min mormor och hälsar på det ska bli jätte kul då kanske vi ska göra något kul vet faktis inte va vi ska göra men vi brukar fara och bowla men vet ej om vi ska ditt jag tror att vi ska till storheden och köpa kanin mat men jag vet inte de häller men jag behöver hö så då måste vi ju ditt och så pelets behöver jag men jag vill åka till intersport där så jag ska övertalla hon:) dom har rea på min favo tröja adidas tröjorna nu har jag en svart och röd men jag vill ha en till och då vill jag ha i rosa och blå ja vi får se om det blir det, jaja
nu ska ni få se min outfit för idag:)

Linne-gina tricot
Tröja-H&M
Byxor-Diva      
Strumpor-gina tricot







hejhej jag tänkte att ni skulle få en upgift gissa vad de här är för låt allså jag har skrivit den hur den låter
hihi hoppas det går BRA!!!!!

sov if you vill bli my lova ju gätt gätt bli my frend sov tejk ett if to isy but de då vejrte is if you wanna bi my lova ju gätt gätt bi my frend........ haha lista ut den:)

En ledtråd!
dom som åkte ut i körslaget i fredags har sjungt den här låten en gång




svaret får ni senare idag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0