;D

♥Hejhej! om ni undrar varför jag inte har updaderat något på supper länge är det så att jag har haft fult upp med luleå spelen , luleå kalaset!:D  , wilma hon har ju varit borta en månad och för en timma sen åkte hon bort igen till gottland sen ska hon fjälvandra! nyss kom hon hem och nu ska hon i väg igen :(
ajaja!, nu ska jag berätta lite om luleå kalaset iaf!


jag var på luleå kalaset med wilma där jag träffade victoria!  kul! så jag och wilma var med hon! man känner typ alla på luleå kalaset!:D
jag och vican åkte alibaba ;D  haha det var kul :D sen tävllade jag om att vinna en choklas ask det gick ju bra:( ett number från att vinna! buhh..   sen så har wilma sovit hos mej 2 gånger under dom här dagarna jag inte har bloggat! vi har spelat disney spel haha wilma vann jag kunde inte någon av dom där frågorna hon ställde! :D haha jag har ju inte så bra minne:D

nu ska jag berätta lite om luleå spelen
det gick kanske inte så jätte bra
vi lossade första martchen mot nå finskt lagg ''tror jag''
jag vet inte vad det blev men jag tror vi förlorade
sen spelade vi lika mot älsbyn
sen så vann vi mot råneå !  jag kunde inte vara med den martchen  fick en sprika i tån:(
men sen så spelade vi lika mot lira! det gick inte så bra:( vi kom 3a i gruppen!

byeee!:D ( nu ska jag fixa en desing)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0