♥Hej
idag har jag varit på stan med vican!♥ , det  var supper kul! , jag köpte ett par svarta stuprörs jeans!:D
bra till hösten! I ♥ JEANS! hittade så mycket jag vill ha ! skulla också köpa adidas väskan men glömde bort att gå och köpa den kom på det i bilen på vägg hem från stan! jag i ett nötskall!
sen idag har jag även pratat med wilma i telefon tog ca.40 min! jag ♥ att prata i telefon!
men sen var min borsha tvungen att prata med joar wilms bror! synd:( hade kunnat prata supper länga i telefon!
jag och wilma gillar de!:D sen har jag också varit med mina kaniner i 3 timmar sprejat min ''käring hoy'' röd!
har gjort mycket i dag eller vad tycker ni?  ni ska jag fixa i min kodmall!
MIN BLOGG ÄR FUL EN! måste bara fixa det nu! men hoppas vi har haft en bra dag det har iag jag haft
PUSS!;*

Kommentarer
Postat av: Mallesplace - Go My Own Way

Fått ordning på kodmallen? :)

2010-08-04 @ 16:16:47
URL: http://mallesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0