Nya klassen är bara för bäst!

Hej!
jag har haft dåliga updaderingar den här veckan de är darför jag inte har haft tid att blogga när skolan är på g och så men ska berätta lite om min nya klas den är awesome! alla i klassen är supper snälla! , vi har de supper nice! och dom nya i min klass heter Alva, Hanna , Alica , Anton , Viktor , Hannes, Joakim de är alla nya sen går ju dom hära snyggingarna kvar från föra klassen Ida å , Lisa , Alexandra , Ida ru och Gabbi! om ni undrar farför de inte var nå killar medär är för att de inte gick nå killar i 5an föra året vi var en 5-6 då. Idag har jag varit med Vican kul! vi spelade fotboll och pratade lite om våra nya klasser!
nu ska jag gå byee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0