Om kvällen!

Hejhej!
jag och vican spelade först lite fotbolls mot brosorna;D vi vann!
sen gick jag och vican och bade i en av vicans grannars pool!:D
sen gick jag hem och slappade ett tag typ till kl.21.14 så kom tilda och vican och frågade om jag hängde me och spela fotboll klart jag ville de så då gjorde vi de!
och då hängde Gurra och filip me och så var linus och rikard me oxå!;D
vi hade skit kul!<3 ajaj nu har jag ätit varma makor och chillat! och inte så mke mer
kom hem ida och wilma!
Mina 2 söta bästisar är  i stockholm och gräbbestad! åhh Wilma är där en MÅNAD  och ida 9 dagar ;( åhhh kan ni inte komma hem sakar er! BÄSTISAR<3
HOPPAS NI HAR DET KUL!;D
vi ses imorn då hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0