summer!

Hejhej!
igår hade jag ett inlägg på dena blogg! buhh...
iaf nu kom jag nys hem från pizzerian! farfar bjöd mig och min bror på mat
före de allså på morgon så var jag och ida och tog ett morgon dopp på badstanden brevid mig! de var jätte mysssiiigtt! och supper kul! nu är det inte så bra väder de är mullet och rengnar lite gran i går var det supper väder badade hela dagen med ida var och köpte glass på ica och så gjorde vi mke mer! supper nice!<3 (AA
jag och ida ska sen fara och bada i renget hihi<3 vi ÄLSKAR ATT BADA!
ida är nu hemma med sin mormor! som är och hälsar på sen när dom har åkt hem ska hon ringa till mig och
då ska vi hitta på något skojj!<3 alltid lika kul med ida!<3 haha vi har alltid så kul till sammans vi tänket typ på samma saker ibland lite lässggiittt fast näääe..
stoppade bara ihop nårgra summar bilder här är restatet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0