ABISKO KLASSRESAN 2009

Hej!
www.nykelpigaida.blogg.se (ida) har stpooat upp några bilder på sin blogg på våran klass resa
SORRY IDA OM JAG SNOR DINA BILDER! MEN ALLA NADRA LÄSARE DET ÄR IDA SOM HAR TAGIT BILDERNA!

Har kommer iaf bilderna

SÖTA LISA OCH ALEK<3 på tåget*




Alek, Pernilla och fula jag i rosa mössa tänk att jag såg ut så förra året!
ursh! så ni vet så gick jag inte runt med dom där brillorna hittade dom bara i väskan!




Där går jag som en handikapad upp till hotelet!


Jag, ida ,lisa och alek delade rum;D så har såg det ut!


Jag ser inte så nöjd ut över rumet



PÅ tåget undra vad gurra gör?


En supper fin bild som ida tog när vi var på vägg mot bastun!





Jag och ida åkte linbanna upp till nolia



Finn bäck tyckte jag och IDA HAHA


ps. glömm inte att ida jag snattade bilderna från idas blogg!
HEJDÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0