Hellohello!

Hejsan!
idag har jag ite gjort så mke fagtis, varit hos tanläkarn, köpt mjukglass mummsi! , fotbolls tränig, städaat:(, och varit me vican och nilla:D nilla har lös hår! nice! de är supper fint!<3 och juste vi har fått nya fotbolls kläder!
as sköna och snygga!!! (Y)  imorn kanske jag ska fa och bade me Ida:D kul! nu g[r det inte och skriva A med 2 prickar de blir bara s nu gAr de inte att skriva a med en prick heller ! skumt och inte o med 2 prickar heller! de blir sa har om jag skriver a med i prick [ och med 2 prickar ' och o med 2 prickar ; sur jag bler nu de ser ju as knappt ut ni kanske fattar om jag bara skriver a varit de ska ha varit na annat!
stor mig varkligen! byee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0