SÖTASTE DU..

Hej!
 idag har dagen  mest spenderas me emlia på stan! det blev ju 2 tröjor visar er bild på dom sen:D
imorn så kanske jag ska vara med Ida om inte hon ska vara med marie om hon ska de spenderas dagen vell me någon annan:D haha de blir nog bra<3  men iaf fotbolls vm är ju igång och kanske inte en nyhet haha! med det är iaf as kul att kolla på de:D yeye! skriver inte så mke om de kanske ska börja me de?
det ska jag försöka lista ut med de är så kul att kolla på fotbolls vm!<3 kul  att kolla på fotboll ! men iaf
till helgen blir de psg!= piteå summer gams! en fotbolls cup är de vi ska bo i stuga! kommentera om du ska vara med och spela! haha<3 då kanske vi möts! hihi! hoppas de! men jaa det har iaf varit en bra dag idag idag ått jag pizza till middagg mumms! haha jag ått en indiana den är sjukt go<3 smaka den! de är är en pizza me köttfärs, skinka , gurry och vitlök mummmss! åhh den är så god i love!<3  de är mina favo pizza! ajuste idag så orkade jag min första vuxen pizza ABLÅDER? skojja men ått inte upp den helt själv me lite hjälp av brossan! lite å lite! haha... men den tipsar jag iaf!<3 , min stastik går inte upp snarrae ner! haha kanske ska vara mer aktiv och ha en mål 5 inlägg par dag? allså jag läser min blogg tpp hundra gånger par dag men att skriva på den går lite segare! allså no för att jag tpp skriver om allt som hoppar upp i hjärnan tycker fagtis att jag skriver lite udda kanske för att jag är de me haha<3 är fagtis de ibland! jätte udda!  hihi! de tycker iaf några av mina kompisar
och juste jaf har alldrig sovit så har långe så jag gör nu i en hel vecka många rekord! för mig hihi
allså tror fagtis att ingen kommer idas läsa de här inlägget de skulle inte jag göra om någon skrev så har ointressant inlägg men skriver exakt bara de jag kommer på nu är kl.23.28 och då ska jag snart lägga mig är trött
ingen ine på msn :( joo några som jag inte gillar å snaka me är ine = sega folk som tpp aldrig svarar å sånt puckorn! och jag har typ blivit segast i stan på att svara på msn! men om jag låggar in då säger typ alla
- hej! vgd!
och då kanske de är 7 som säger de samtidigt då lamsle jag svarar
- Heej! inte så mke chattar dsj?
ja och så vidare  jag kan ju inte svarar på alla samtidigt de tar typ ett år
allså nu ser haj att jag skriver typ" hela tiden! typ typ typ.. haha jag är en liten typare! hihi!
aja har oxå chattat på msn hos mina kaniner i deras hage! då kissade daisy på mig  blää! haha
och sen så bajsade hon oxå på mig tack tack sötis skulle passa på och ta kort när jag var ute hos kaninerna!
de har blev ett ganske långt inlägg grattis till den söta som is läsa hela mitt sega inlägg!
ursäkta stav fel! ibland så stavar jag fel och ibland så trycker jag på fel tanjenter.. de är olika<3 men hoppas du endå  ser vad jag skriver söttiiiss!! SOV gott och ha de bra!!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0