SUMMER 2010 WILL BE BEST OF ALL SUMMERS!!<3

Heeeejj!<3
Nu är det bara 6dagar kvar till skoavslutnigen fan vad nice!<33
sommarn börjar sjukt bra med en mallis resa!, sen efter den så blir det
piteå summer games<33 sen bilr det fagtis lite semmre ida och wilma åker bort samtidigt och är bort typ en månad  tror jag och sommaren blir fagtis lite sorrlig vi kommer skiljas från 6orna vi har gått i samma klass i 5år
och jag är mest med alla 97or då, jaa men kommer ju vara med dom endå!<33
kanske inte killarna men tjejerna iaf<3 jaa men fy fan vad sköt med lov!<3
det behövs värkligen och den har veckan är helt chill<3

MÅNDAG- STÄDA SKOLGÅRDEN
TISADAG- MIN INTE!
ONSDAG-MINS INTE HELLER
TORSDAG- CYKEL KLASSIGERN!
FREDAG- ÅKER JAG TILL MALLISS<33

PUSS PÅ ER IAF :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0