lets dance<3

yes! Mattias vann eller jag hade ingen favo men Mattias var den bästa på finalen så då var det bra att han vann tycker jag. Tycker ni att det var den vardiga vinnaren som vann
kommentera!
i dag ska jag med pappa på stan och med min lillebror sen ska jag typ vara med ida och victoria vi kanske ska sova hos varandra men ingen vill sova hemma hos sig. Jag har fått converse mina converse jippi! jag är så glad!:))) i love my converse<3 okej.... mer från det har någon gjort testen om hur mycket ni vett om mig jag har länkat det på länkarna men
gå in på www.vicciihh.blogg.se och www.nykelpigeida.blogg.se visst martchar våra desingner;) nu ska jag snart äta frukost. Lite saker ja vill ha från stadium.






det där var samma byxor.! pris 300


fred perry koftan;) var det där, pris 799.


dålig bild, men as snygg va! pris 699.

snyggt linne till sommarn! pris 299


sött fred parry tunika pris 599;)



jaa det var kläderna jag ville ha!!!! :)


nu ska jag gå hejdå vi ses ;)) puss.....


Kommentarer
Postat av: victoria

Fint inlägg <3, jag är med dig idag . Converse är ju bäst ! :)



Puss !!!!!! <33333

2010-03-27 @ 09:36:02
URL: http://vicciih.blogg.se/
Postat av: annej

det heter "Let's Dance" och inte "Let's Dence" :p och det heter " Fred Perry " och inte " Fred Parry " :)

2010-03-27 @ 13:38:23
URL: http://ironladys.blogg.se/
Postat av: sabina

hi hi snyggt älskar sådana bilder som ser ut som de rör sig fin blogg :)

2011-11-29 @ 09:05:53
URL: http://www.sabina-hagglund.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0