2010-05-07

Hej bloggen!
idag så har jag varit med Ida i skolan och efter skolan var jag med
Alexandra och Ida det var supper kul:D vi ått tårta mumms:D och så 
ått vi muffins och lite till gott haha :D 
sen efter jag hade varit med dom så åkte jag på värdens bästa tränig fotbolls tränig:D
hihi det var supper kul:D
alltid kul med fotboll sen när jag kom hem så ått jag lite chips och tog det lungt och chattade med några av
mina underbara kompisar på msn:D
juste idag gjorde vi värdens roligaste sak i skolan haha..
vi skulle på gympa och vi har ett biblotek där brevid var vid  gympaslen dor hade  utställnig där ine
och då bjöd dom på godis hihi.. vi mötte en annan klass från samma skola som mig som sa
att det fans godis på biblot:D HAHAHA och då gick jag Ida, Vican Elle och Abbe ditt och tog godis
haha dumle kluppor tup massor av choklad och mke mer det var gott:D sen efter gympan skulle vi gå ditt igen och då var allt slut:( :( då blev alla typ as arga det var bara vi Jag ida och elle och abbe som fick godis haha
:D vi tog typ as mke :) men nu ska jag snart gå och lägga mig vi har samlig innan cupan k.8.00 tror jag så då är det dags att gå och lägga mig så jag orkar upp imorn








SOvgott// Ebba:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0