heJJsaN!

Hej!!
nu sitter jag hör och surar efter Aik förlust:(
4-0 allså aik ni får skarpa er allså vi kommer åka ut ut allsvenskan om vi inte vinner mer:(
kom igen GNAGET!


Jag fattar inte hur man kan gilla en klubb så mke AIK<33



Nog från de..
imorn har vi fotbolls martch i kalix KUL VA!
haha längtar som satan!!
gud vad kul det ska bli alltid kul med bästa sporten!!
haha hoppas det inte går lika dåligt för oss som det gjorde för aik
nog från de då..
idag blev jag sur för en bajs unge i min klass laddade upp
''hata aik'' på sin mobil och då blev jag sur!
hon vet typ inte ens vad aik är och så så därför blev jag arg sen trode hon typ att hon var cool bara för hon gjorde de :S
nu ska jag gå och fixa alla fotbolls grejer till i morn!


Hejdå // Ebba


Kommentarer
Postat av: ida

Eh fifan asså laddade up ? asså åe du e trög aja men jag skojja förlåt och du en sak jag spelar int cool jag e som jag e du får förfan accpektera det lilla gnaget bruden ;S Aja men förlåt då vafan <3

2010-05-13 @ 15:24:33
URL: http://saturnusplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0