awesome day!

Hejsan
lite om dagen då . Den har varit supper bra det började med att jag for och dansade street dans med Victoria 
och de är så kul att dansa sen har mami och papi kommit hem från findland där dom fick med sig lite saker till mej visar dom imorgon på bloggen! , sen for jag på en supper rolig inebandy tränig! , efter den stanade jag och Tilda kvar haha vi skrattade så jag fick ont i magen ått dom har sakerna
p00 borde lära sej att prata
jag ska skriva vad då killar sa det tycker jag och tilda var sjukt kul iaf
-SAMMA LED sa john
-MEN JOHN DU STÅR JU SIST OM DET ÄR SAMMA LED? , NU ÄR DU JU FÖRST?  sa denis
-NE JAG ÄR 3A OM DET ÄR SAMMA LED 

dom var 4a 

och det här skrattade vi också åt!
 -Ebba kolla det är någon som stikar, sa tilda
- duma jag trode att tilda sa kolla det är någon som slikar, trode jag
haha allså det är svårt att skriva om roliga saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0