victoria är värdens bästa!

Hejsan!
jag har inte bloggat på hela veckan det var dåligt eller hur!
men jag ska skriva om alla dagar jag inte har bloggat! :)
jag kan säga att vican har jag varit med typ varenda dag så hon har bloggar om
alla våra dag tillsammans!
måndag
då var jag med Tilda , Fanny och Victoria vi bakade neger bollar  och vi var och kolla när mitt lag spelade bandy kul var det! dom vann med 4-3 :)
( jag kunde inte vara med skadade foten -.- )
Tidsdag
Då var jag också med Victoria tror jag! , dåligt minne har jag coolt"
kan inte skriva mer om tidsdagen efter som jag har glömt bort vad jag gjorde!
onsdag
jag följde mamma och kolla på färg och tapeter och var på kaphal en stund fick inte med mig
nå hem därifrån .
torsdag ( bästa dagen på hela veckan )
Då var jag på luleå hockey dom vann med 1-0  jag var där med
Victoria , Rikard och Anton . jag träffade massor jag kände där som
Elias , Andrea , Alva , Carl , Felix , Jesper och många fler ! .
fredag ( idag alltså)
jag har ju varit i skolan det var en chill dag
loggbok , fredagsmys! , idrott , storsamling! tjill som tusan! eller hur?
jag det var om dom dagarna i kväll ska jag vara med Victoria det kommer bli super ultra mega kul!
nu ska jag gå hade göött bannan sås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0