about ...

TJAA!
tänkte skriva lite om cupen i går den var jätte kul! , de gick inte så bra för oss¨. Men de är ju så kul att spela 11 manna :)
match 1 mot giff vi förlorade med 2-0 gif sköt mål när matchen var slut så de skulle ha varit 1-0 :(
match 2 mot baik vi spelade lika
match 3 då vet jag inte vad som hände de var som att allt var så segt. vi förlorade med 6-0 ;(
match 4 mot assi vi spelade lika 0-0 de var en tuff och kul match!

jag är var inte så nöjd med mitt spel dom första matcherna vet inte vad de var med jag var helt seg!


och så lite idag då, efter skolan var jag hemma inte gjorde så mycke städade kaninernas bur. Tänkte blogga men datorn var seg :/ så de blev inge efter maten var ja med Ida ! , vi var på sundis as kul spelade fotboll och lite sånt! chill<3 ,skolan var tråkig matte , engelska , svenska och sånt trist!  sen så var de musik de var jätte kul! eller så inte ! jaja nu ska jag kolla lite bloggar imorgon ska jag lägga in en liten bildbomb på bloggen! ;)
så då ses vi!
// Ebba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0