bildbomb!

Hej! nu kommer bildbomben från stockholm 2010

på planet!


musik så klart! mest blev de att lyssna på ALLSTAR <3


Hotellets sköna sängar!



gilla<3


go gnaget! ( jag ine på derby


ine på nk vart de var modevisnig! benjamin wahlgren gick cool!



jag och Wilma ine i omklädnigs rumet på h&m
Wilma köpte tröjan hon har på sig SÖT VA?


vi åt på sushi & wok! de var jätte god mat där sushi & wok liger i gallerian


jag och Wilma på vägg till gröna lund!


titta så nära vi hade till gröna lund från hotellet ! bara över gatan awesome!


här kommer lite bilder från grönalund!

BÄSTA !

 haha WILMA!!<3

såg en limo min nya bil! ohjaa!


 PÅ vägg till tjejmillen!


Jag orkar inte läga in mer bilder ! vi ses <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0