NOMINERAD

Hejj! jag har blivit nominerad av dom hära snälla tjejorna! Hanna och  Alicia och Andrea

- dom som blir nominerade måste skriva ett inlägg på sin egen blogg.
- i det inlägget ska du skriva 7 fakta om dig själv.
- och sedan nominera 7 andra bloggare.

1. jag har tandställnig!
2. på Victorias dator är 97% av bilderna på mej
3. min favo låtar är dom hära ur gammla låtarna ''wavin flag'' och ''allstar''
4. jag gillar min nya klass mer en min gammla!
5. vi ska på en liten klass resa med klassen!
6. jag skriver jätte mycket i AIK logg på facebook!
7. idag gjorde jag en AIK tavla:)

Jag nominerar 

Victoria lindbäck
Ida åman
Sanna ström
Jenna björnfot
Lisa bäckström
Alexandra sjödin
Sandra olsson

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0